kód: oso148

Jak si udržet klienta a budovat vztah

Časový rozsah:

Jednodenní

Lektor:

Ing. Eva  Gmentová , LL.M.
Absolvovala Zemědělskou Univerzitu v Praze na Provozně ekonomické fakultě v oboru Provoz a Ekonomika. V roce 2005 absolvovala postgraduální kurz na VŠE v oboru Aktuální otázky v pojišťovnictví. V roce 2016 zakončila profesní studia na Ústavu práv a právní vědy a získala titul LL.M. z Korporátního práva. Její motto je "Investice do vzdělání je jediná investice, která se vyplatí."

Anotace:

Kurz je pro každého, kdo dnes a denně jedná s klientem a jehož práce je na vztazích s klientem závislá. Pojištění je de facto služba. Jak klientovi sloužit a mít z toho oboustranný prospěch?

Program:

  • Jak jednat s klientem
  • Čeho se vyvarovat
  • Jak navázat přátelský vztah
  • Jak ho budovat

Místo konání:

Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Estonská 500/3
101 00  Praha 10

Mapa on-line

Cena:

3 360 Kč bez DPH (4 066 Kč s DPH)

Informace poskytuje:

Ing. Tereza Fialová
tel: (+420) 255 785 726, (+420) 770 165 008
e-mail: tereza.fialova@bankovniakademie.cz

Termíny:

17.01.2020

Nabízené termíny