Další kurzy z výběru (65):
kód: oso151
Neuromarketing
Časový rozsah:
Jednodenní
Forma výuky:
Online/prezenční kurz
Lektor:
Ing. Pavel Rosenlacher
Anotace:
V rámci tohoto kurzu bude účastníkům představen neuromarketing v širších souvislostech, zejména z oblastí psychologie, marketingového výzkumu a sociologie. Neuromarketing bude představen především v kontextu současného marketingového prostředí a chování současných spotřebitelů, přičemž zmíněna bude například bannerová slepota anebo také digitální demence. Kurz bude zaměřen také na praktické ukázky a praktická cvičení, například na pozornost, paměť či ukázky metody Eye Tracking v marketingu.
Program:
- Úvod do neuromarketingu
- Vznik neuromarketingu
- Současný marketing a motivace spotřebitele
- Psychické procesy spotřebitele a marketing
- Emoce a jejich úloha v marketingu
- Limbická typologie spotřebitele
- Výzkumné metody v neuromarketingu
- Použití metody Eye Tracking v marketingu
- Etika a neuromarketing
Cena:
1 650 Kč bez DPH (1 997 Kč s DPH)
Informace poskytuje:
Mgr. Petra Valdésová
petra.valdesova@vsfs.cz
T: 255 785 726 ǀ M: 724 130 028
Termíny:
Momentálně není vypsán žádný termín.
Nabízené termíny
Momentálně není vypsán žádný termín.