kód: oso157

Jak psát, aby nám klienti rozuměli - Novinka

Časový rozsah:

1/2denní

Forma výuky:

Cvičení

Lektor:

Mgr. Jitka Štádlerová
Vystudovala bohemistiku a společenské vědy na PdF MU (1994) v Brně. Od té doby se věnuje vzdělávání všech věkových kategorií se zaměřením na vzdělávání dospělých v oblasti managementu, komunikace, aktivního životního stylu a rozvoje lidského potenciálu. Od r. 2000 působila jako manažer projektů, kouč a interní trenér u významných finančních společností - Generali Pojišťovna a RSTS. Od r. 2011 pracuje jako nezávislý lektor, trenér a kouč. Zaměřuje se především na komunikační, prezentační a manažerské dovednosti, stres a time management, písemná komunikace, lektorské dovednosti, mozkový jogging a další

Anotace:

Účastníci se na tomto kurzu, naučí jak psát texty, e-maily i další texty tak, aby byly formálně správně a také čtivé a srozumitelné.

Program:

  • Psychologie písemné komunikace
  • Jak psát tak, aby mi rozuměli
  • Přizpůsobení stylu zprávy jejímu účelu a adresátovi
  • Pozitivní formulace v písemné komunikaci
  • Jak co nejlépe odpovědět na požadavky klientů
  • Práce s konkrétními ukázkami, e-maily atd.

Místo konání:

Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Estonská 500/3
101 00  Praha 10

Mapa on-line

Cena:

1 950 Kč bez DPH (2 360 Kč s DPH)

Informace poskytuje:

Ing. Jitka Kaštánková
tel.: (+420) 604 968 283
e-mail: jitka.kastankova@vsfs.cz

Termíny:

Momentálně není vypsán žádný termín.

Nabízené termíny

Momentálně není vypsán žádný termín.