- 22Jak lépe komunikovat a dosáhnout stano...
Jak lépe komunikovat a dosáhnout stanovených cílů
Časový rozsah:
Dvoudenní
Forma výuky:
Prezenční kurz
Lektor:
Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Jeho bohaté manažerské zkušenosti jsou opřeny o působení v pozicích personálního ředitele ve vícero velkých společnostech. Kromě toho pravidelně moderuje odborné konference pro personalisty a manažery. Při školení se drží zásady interaktivity a vede účastníky k diskusi a zejména k společnému řešení otevřených otázek. Do školení začleňuje situace s kterými se setkáváme na pracovištích. Upozorňuje na to, že většina z nás se někdy při komunikaci s druhými dostane do nelehkých situací, obtížně hledá nejlepší řešení, jak s komunikačním partnerem dosáhnout souhlasu.
Anotace:
Cílem kurzu je naučit účastníky zvládat v náročných pracovních a vztahových podmínkách každodenní nároky na efektivní komunikaci. V rámci kurzu se zaměříme především na kritická místa v komunikaci, která jsou součástí spolupráce a vedení lidí ve firmě. Cílem kurzu bude také naučit účastníky jak zvládnout exponované nepříjemné situace, které nás vedou k nekontrolovatelnému výbuchu emocí, zvládání stresu atd. V rámci kurzu využijeme nejúčinnější vzdělávací metodu (prožitková metoda - rolové hry) a procvičíme všemi dostupnými technikami komunikační dovednosti včetně asertivity.
Na kurzu se budou řešit pracovní - komunikační situace, s kterými se setkáváme na pracovištích (v běžném, osobním životě) při jednání se svými spolupracovníky, nadřízenými, podřízenými, zákazníky apod. Společně s lektorem budeme hledat nejlepší způsoby překonávání komunikačních obtíží a získávání souhlasu druhých.
Program:
- Typologie osobnosti a práce s různými typy lidí
- Klíčové roviny komunikace - vztahová (osobní) rovina a obsahová (věcná) rovina
- Zásady účinné argumentace a získání souhlasu
- Komunikační pyramida
- Efektivní a účelné zvládnutí námitky, nesouhlasu, destruktivní kritiky nebo agresi protistrany
- Způsoby poskytování pochvaly nebo konstruktivní kritiky tak, aby to bylo motivační a povzbuzující
- Oznamování nepříjemných věcí, aby nevyvolávaly odpor
- Využívání asertivity v efektivní komunikaci
- Manipulace a jak se jí bránit
- Zvládnutí konfliktní situace (a jak si poradit s problémovými spolupracovníky - komunikačními partnery)
- Řešení otázek a konkrétních pracovních problému účastníků ve vztahu k tématu kurzu
Místo konání:
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Estonská 500/3
101 00 Praha 10
Cena:
2 850 Kč bez DPH (3 449 Kč s DPH)
Informace poskytuje:
Mgr. Petra Valdésová
petra.valdesova@vsfs.cz
T: 255 785 726 ǀ M: 724 130 028
Termíny:
26.05.2021-27.05.2021